Wednesday, February 18, 2009

opportunities for volunteering...

I've been thinking about this since few days ago...kat mane agaknye aku nak curahkan bakti aku yg x seberapa ni untuk aku tolong orang lain?....I registered with SALAM as part- time volunteer but up till now, I never get any chance to help other people...sebagai manusia, hanya Tuhan saja yg tau betapa banyaknya dosa2 kecil (yg sengaja ataupn x sengaja) yg telah aku lakukan di muka bumi-Nya ini..So i still hope until now that I can do something to help needy people tuk tebus balik dosa2 aku tu...harap2 amalan aku diterima..x kisah la dlm bentuk apa jua pertolongan tu..(tp klu isu duit ni, aku kurang berkemampuan sikit la coz diri aku sendiri pn belum mampu aku tampung...hehe)tp klu ckit2 tu boleh la..Maybe for the next entry, I will write about soemthing else...entry yg merepek2 ni saje je aku reka untuk aku get use in blog writing ni...

No comments:

Post a Comment